пʼятниця, 10 лютого 2017 р.

Зроби свій вибір на користь здоров'я

Саме таку назву мав Тиждень знань  безпеки життєдіяльності, який проходив у школі з  06.02 по 10.02. 2017р.

В рамках Тижня було проведено ряд заходів: вікторина «Подорож по країні здоров'я»( класний керівник 1 класу Дубіняк В.О.); виховна година «Здоров'я – головний життєвий скарб» ( класний керівник 3 класу Колодна М.В.) ; заняття – подорож « Країна міцного здоров'я»  (класний керівник 5 класу Мельніченко О.І.); година спілкування «Здоровий спосіб життя – це наш вибір»( класний керівник 6 класу Омелінська О.І.); усний журнал « Обережно ГМО»  ( класний керівник 2 класу Колечкіна А.В.);виховна бесіда «Життя і здоров'я – найбільша цінність» ( класний керівник 9 класу Бородавка Т.А.); вікторина «Здоровий спосіб життя» ( класний керівник 4 класу Головченко С.В.); бесіда «Здоров'я – головне багатство» ( класний керівник 8 класу Кукурудза Л.В.);бесіда «Шкідливі звички та їх наслідки» ( класний керівник 7 класу Іванець О.В.).
















Немає коментарів:

Дописати коментар